poniedziałek, 23 marca 2015

Tenis Ziemny

Tenis jest po prostu sportem, w którym zakochałam się od pierwszego treningu Wiele osób mówi, że zniechęcili się do niego przez trenera i myślę, że mają całkowitą rację. Trener jest naszym przewodnikiem w drodze na szczyt. Ja na szczęście nie mam takiego problemu. Mam świetnego trenera, bardzo wymagającego i konkretnego. I to w nim lubię najbardziej, ponieważ skoro zaczęliśmy trenować to powinnyśmy to robić najlepiej jak potrafimy
Oto kilka faktów dlaczego kocham tenisa. Po pierwsze uczy on koncentracji i koordynacji ruchowej. Na turnieju trzeba być w pełni skoncentrowanym na tym jak zagrać, choć nie raz nie jest to łatwe, zwłaszcza gdy grasz a wokół ciebie siedzi pełno widzów robiących ci zdjęcia. Po drugie każdy ma takie same szanse na wygraną. Po trzecie jest to czysty, fair play sport, w którym wszystko zależy od ciebie. To są tylko i wyłącznie twoje popełnione błędy.
Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego wpisu, ktoś przekona się do pierwszego treningu lub ich kontynuacji.


1 komentarz: